Reklamacje / Zwroty

REKLAMACJE / ZWROTY

E-MAIL KONTAKTOWY W SPRAWIE REKLAMACJI: INFO@DECOBELLA.PL

 

ZWROTY:

Kupujący ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. Szczegółowy opis wszystkich wymagań znajduje się w naszym regulaminie. Towar musi być w oryginalnym opakowaniu i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Po otrzymaniu i sprawdzeniu stanu towaru, zwrócimy Ci wpłaconą kwotę na konto bankowe lub będziesz mógł ją wykorzystać jako kredyt na kolejne zakupy - zależy to od umowy.

Wybierz swój problem spośród ofert i wypełnij formularz.

 

PROCEDURA ZWROTU:

▶ Wyślij towary do:

Decobella - IMM/Frisbo

Building 3, Księcia Ziemowita 53

03-885 WARSZAWA

Polska

Najlepiej włóż do paczki zamówienie/fakturę lub napisz adres e-mail, pod którym złożyłeś zamówienie wraz z numerem zamówienia. Następnego dnia po wysłaniu przesyłki prosimy o przesłanie mailem numeru konta (numer konta potrzebujemy w formie elektronicznej, nie ma konieczności fizycznego dołączania go do przesyłki).

 

W żadnym wypadku nie wysyłaj towaru za pobraniem! Towar nie zostanie przyjęty!

 

W celu sprawnego odbioru przesyłki z naszej strony, prosimy o przesłanie numeru przesyłki na naszego maila.

 

 

REKLAMACJE:

Większość naszych produktów jest objęta 24-miesięczną gwarancją. Ponownie, wymagania są regulowane przez nasze warunki i jesteśmy dumni z wzorca rozpatrywania skarg - wszystkie uzasadnione skargi są rozpatrywane tak szybko i sprawnie, jak to możliwe (większość skarg została rozpatrzona w czasie znacznie krótszym niż ustawowe 30 dni).

PROCEDURA REKLAMACYJNA:

Opisz szczegółowo swój problem (nie zapomnij dodać zdjęcia/filmu).

Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego, towar należy wysłać na adres:

 

Decobella - IMM/Frisbo

Building 3, Księcia Ziemowita 53

03-885 WARSZAWA

Polska

 

W żadnym wypadku nie wysyłaj towaru za pobraniem! Towary nie będą przyjmowane!

 

 

USZKODZENIA PODCZAS TRANSPORTU:

Może się zdarzyć, że przewoźnik uszkodzi przesyłkę lub że przesyłka dotrze niekompletna. Rozwiążemy każdy problem z przewoźnikiem i jeśli jest to uzasadnione, zwrócimy koszty uszkodzenia. Należy jednak zawsze poinformować nas o wszelkich uszkodzeniach przesyłki w ciągu 48 godzin od jej otrzymania! W takim przypadku prosimy o napisanie do nas i załączenie zdjęć uszkodzonego towaru, zdjęć materiału opakowaniowego, zdjęć towaru w stanie zapakowanym oraz naklejek "delikatny" i "nie upuszczać".

 Otrzymany towar musi być natychmiast sprawdzony.

W przypadku uszkodzenia towaru podczas transportu, firma przewozowa zapewnia tylko 2 dni robocze na zgłoszenie szkody.
W przypadku przekroczenia tego terminu nie można dochodzić roszczeń z tytułu szkód, nawet jeśli nie są one spowodowane uszkodzeniem.
Prosimy o natychmiastowe i dokładne sprawdzenie otrzymanego towaru, jeśli tak się stanie prosimy o kontakt, poinformujemy Państwa o procedurze reklamacyjnej (zdjęcia uszkodzenia, zdjęcia przesyłki i materiałów opakowaniowych).