Kupujący ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. Szczegółowy opis wszystkich wymagań znajduje się w naszym regulaminie. Towar musi być w oryginalnym opakowaniu i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Po otrzymaniu i sprawdzeniu stanu towaru, zwrócimy Ci wpłaconą kwotę na konto bankowe lub będziesz mógł ją wykorzystać jako kredyt na kolejne zakupy - zależy to od umowy.
Wybierz swój problem spośród ofert i wypełnij formularz.
▶ Wyślij towary do:
Decobella - Cordis Logistic
Krasickiego 63/71
97500 Radomsko
Polska
Najlepiej włóż do paczki zamówienie/fakturę lub napisz adres e-mail, pod którym złożyłeś zamówienie wraz z numerem zamówienia. Następnego dnia po wysłaniu przesyłki prosimy o przesłanie mailem numeru konta (numer konta potrzebujemy w formie elektronicznej, nie ma konieczności fizycznego dołączania go do przesyłki).
W żadnym wypadku nie wysyłaj towaru za pobraniem! Towar nie zostanie przyjęty!
W celu sprawnego odbioru przesyłki z naszej strony, prosimy o przesłanie numeru przesyłki na naszego maila.
Większość naszych produktów jest objęta 24-miesięczną gwarancją. Ponownie, wymagania są regulowane przez nasze warunki i jesteśmy dumni z wzorca rozpatrywania skarg - wszystkie uzasadnione skargi są rozpatrywane tak szybko i sprawnie, jak to możliwe (większość skarg została rozpatrzona w czasie znacznie krótszym niż ustawowe 30 dni).
Opisz szczegółowo swój problem (nie zapomnij dodać zdjęcia/filmu).
Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego, towar należy wysłać na adres:
Decobella - IMM/Frisbo
Building 3, Księcia Ziemowita 53
03-885 WARSZAWA
Polska
W żadnym wypadku nie wysyłaj towaru za pobraniem! Towary nie będą przyjmowane!
Może się zdarzyć, że przewoźnik uszkodzi przesyłkę lub że przesyłka dotrze niekompletna. Rozwiążemy każdy problem z przewoźnikiem i jeśli jest to uzasadnione, zwrócimy koszty uszkodzenia. Należy jednak zawsze poinformować nas o wszelkich uszkodzeniach przesyłki w ciągu 48 godzin od jej otrzymania! W takim przypadku prosimy o napisanie do nas i załączenie zdjęć uszkodzonego towaru, zdjęć materiału opakowaniowego, zdjęć towaru w stanie zapakowanym oraz naklejek "delikatny" i "nie upuszczać".
Otrzymany towar musi być natychmiast sprawdzony.
W przypadku uszkodzenia towaru podczas transportu, firma przewozowa zapewnia tylko 2 dni robocze na zgłoszenie szkody.
W przypadku przekroczenia tego terminu nie można dochodzić roszczeń z tytułu szkód, nawet jeśli nie są one spowodowane uszkodzeniem.
Prosimy o natychmiastowe i dokładne sprawdzenie otrzymanego towaru, jeśli tak się stanie prosimy o kontakt, poinformujemy Państwa o procedurze reklamacyjnej (zdjęcia uszkodzenia, zdjęcia przesyłki i materiałów opakowaniowych).